Desitja realitzar la seva consulta, suggeriment o reclamació en nom de:

*Camps obligatoris

Empresa Particular

MOTIU:

Consulta
Suggeriment
Reclamació

TIPUS:

* A TRAVÉS DE QUIN CANAL DESITGES REBRE LA INFORMACIÓ?

Responsable de l'tractament: FUNDACIÓ LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓ. Finalitat de l'tractament: Donar resposta a la consulta sol·licitada, valorar el suggeriment aportada o gestionar la reclamació realitzada per l'interessat. Se li informa que, per la seva seguretat i control de qualitat de l'servei, les trucades telefòniques que mantingui amb els nostres operadors podran ser gravades. Destinataris de la informació: Les seves dades no seran cedides a tercers, llevat que hi hagi una obligació legal. Només seran tractades per col·laboradors de la FUNDACIÓ LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓ per gestió de la pàgina web i tractament estadístic. I, en cas que l'interessat ho desitgi, es transferiran les seves dades per a l'enviament d'informació comercial de la FUNDACIÓ LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓ. Drets dels usuaris: L'interessat podrà exercir gratuïtament els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació de l'tractament i portabilitat de les dades, tal com es descriu a la informació addicional. Aquesta informació, es mostra en el següent enllaç: clàusula de protecció dades.

Introdueixi el resultat de l'operació: